۱۳۸۹ آذر ۲۱, یکشنبه

گزارش جلسه ي نقد كتاب ابر صورتي

گزارش نقد ابرصورتي در نشر افراز

۱۲ نظر:

خلیفی گفت...

سلام.با دوداستان به روزهستم و خوشحال می شوم نظتان را بدانم.

وحيد حسيني گفت...

درود
با داستاني به‌روزم.

ناشناس گفت...

مدتیه که تک تک کلمات ابر صورتی رو می بلعم و شما رو تو تک تک کلمات مرگ تدریجی رویا می بینم
فط یک سوال چرا رمان نمی نویسید.بی صبرانه منتظر رمان بی نظیری از شماهستم

اکرم

علیرضا محمودی ایرانمهر گفت...

ممنون از لطف تون. ولي من نويسنده ي سريال مرگ تدريجي يك رويا نيستم. اون كار دوستي است كه هم نام منه. من تمام كارهاي داستاني و سينمايي و تلويزيوني ام رو با عنوان ايرانمهر امضا مي كنم.

اکرم گفت...

سلام
واقعاَ!!!!!!!!
البته بازم فرقی نمی کنه به هرحال نویسنده ابر صورتی که هستید.چند هفته پیش با یک هفته تاخیر خبردار شدم که ابر صورتی نقد شده و از این که این جلسه رو از دست دادم خیلی متأسف شدم.اما اینجا گزارشش رو خوندم،و جواب سوال کامنت قبلم رو در مورد رمانتون خوندم.خیلی خیلی دوست دارم رمان هاتون رو بخونم چطور میشه؟بهم بگید خواهش می کنم.یه دنیا ممنون.

علیرضا محمودی ایرانمهر گفت...

من در حال حاضر رماني در دست انتشار ندارم. فقط يك كار مشترك هست كه سال‌هاي پيش ارشاد انتشار اون رو ممنوع كرده. اما داستان هام رو به زودي در همين وبلاگ منتشر مي‌كنم . و مي تونم نمونه اي از داستان هاي كوتاهم رو براي دوستاني كه مايل هستند اون ها رو بخونن ايميل كنم.

اکرم گفت...

مرسی از لطفتون
این آدرس منهakram.hasanzade@gmail.com

gol nassrin گفت...

هيس!...
زمين خواب است
نمي تواني دانه عشق بكاري
در پشت پنجره سفيد
نسكافه تلخ را بنوش
و
ابر صورتي را بخوان

سلام آقاي ايرانمهر،خوبي شما را در داوري جشنواره ام ديدم و هميشه ياد رفتار حرفه اي شما و آقاي غلامي عزيز
كه مي افتم تلخي كار از يادم مي ره.اين چيزي كه نمي دونم اسمش چيه و داره نظيرش صفحه هام رو پر مي كنه،واسه شما گفتم.شاد باشي عليرضاي....

اکرم گفت...

سلام جناب ایرانمهر
خیلی دلم می خواد داستان هاتون رو بخونم و البته اگر امکان داشته باشه همون رمان مشترکتون رو هم.
پاینده باشید.

akram گفت...

gharar bud dar morede dastanam nazar bedid.kheyli sabr kardam ke shayad saretun khalvat beshe va dastano bekhunid ama zahera hanuz mashghulid.vase hamin 2bare mozahem shodam vase yadavari.

رضا سالار گفت...

سلام علی.خوبی؟پسر معلوم هست کجایی؟تو دنیای مجازی عاقبت پیدات کردم و امیدوارم خوب باشی.چاپ کتابت رو تبریک میگم و البته از موفقیت هات بی نهایت خوشحالم. اگر هنوز حدس نزدی کی هستم باید عصر های دوشنبه توس و صفحه واژه و خلوت پاک دستانه رو یادت بیارم.من رضا سالار هستم عزیز.موفق تر باشی و سال خوبی رو برات آرزو میکنم.

shokolate talkh گفت...

i loved that "payane khoshe zendegi"that was amazing